رویداد پرسونال برندینگ ، اینفلوئنسر مارکتینگ و درآمد های پنهان شبکه های اجتماعی برای ورزشکاران

زمان رویداد : ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ ، ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

مکان رویداد : تهران ، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

 

وقتی اسم دیجیکالا میاد چه حسی بهتون دست میده ؟

وقتی اسم اسنپ رو می‌شنوید چی ؟

به حس‌تون ، دیدگاه‌تون و نظرتون وقتی اسم یک برند رو می‌شنوید توجه کنید .

حالا همین موضوع رو تعمیم بدین به آدم‌ها .

وقتی اسم شما میاد ، دوستاتون ، خانواده‌تون ، همکارهاتون یاد چی میفتن ؟

آدم‌ها شمارو با چه کاراکتری به یاد میارن ؟ چه ویژگی‌های شخصیتی بولد و واضحی دارید که آدم‌ها با شنیدن اسمتون بلافاصله یاد اون می‌افتن ؟

طراح خوب ، نقاش خوب ، عاشق اسپایدرمن ، چی ؟

برای اینکه توی شبکه‌های اجتماعی ، به آدم‌های بیشتری ، خیلی بیشتر از دوست و خانواده ، کاراکتر خودتون رو نشون بدین ، باید یه مسیری رو طی کنید .

همین الان به آدم‌هایی که توی سوشال مدیا معروفن فکر کنید ، تونستید کاراکتر ، دستاوردها و موفقیت‌هاشون رو به یاد بیارید ؟

اگر بله ، این مسیریه که شما هم می‌تونید طی کنید .

چطور ؟

قراره چی یاد بگیریم ؟

۷ اقدام اولیه برای ساخت برند شخصی

انتخاب پلتفرم مناسب برای ساخت  برند شخصی

بایدها و نبایدها در ساخت برند شخصی

تولیدمحتوا برای برند شخصی

تعامل با دیگران و شبکه‌سازی

ارزیابی برند شخصی

 

آتوسا آهنگ ، کارشناس ارشد شبکه‌های اجتماعی

 

عنوان : درآمد های پنهان شبکه های اجتماعی برای ورزشکاران

توضیح : در کشور های توسعه یافته ورزشکاران علاوه بر حمایت های دولتی منابع بسیار زیادی را از بودجه تبلیغاتی و همکاری با کمپانی ها دریافت می‌کنند . امروز به لطف شبکه های اجتماعی ورزشکاران می توانند از این منابع برای توسعه رفاه و فعالیت های خود استفاده کنند . ما در این ارائه روشهای مختلف همکاری و کسب درآمد ورزشکاران و بلاگر های ورزشی را بررسی می‌کنیم .

عناوین :

تاریخچه تبلیغات در ورزش

انواع روش کسب درامد

همکاری در فروش

کسب و کارهای جانبی

بررسی چند نمونه داخلی و خارجی

 

میلاد بابایی

کارشناس ارشد مارکتینگ

 

عنوان : اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی

قطعا همتون یکبار هم که شده این کلمه به گوشتون خورده .

یا کسی رو دنبال می‌کنید یا فقط اسم یکی از این افراد رو توی زندگی روزمره شنیدید قطعا قرار در رابطه با این حوزه جذاب که توانایی‌هایی به شدت بالایی توی شبکه‌های اجتماعی برای راهبری موضوعی رو دارن حرف بزنیم تا بتونیم بیشتر با این افراد آشنا باشیم و بفهمیم قراره کجا به کمک ما بیان و ازشون بتونیم کمک بگیریم .

یا اینکه شاید به این فکر کردیم که میتونیم اینفلوئنسر باشیم یا نه خب قطعا این رو هم بررسی می‌کنیم .

 

قراره چی یاد بگیریم ؟‌

اینفلوئنسر مارکتینگ چیه ؟‌

تاثیر این افراد رو توی شبکه‌های اجتماعی بیان می‌کنیم .

در رابطه با مسیر اینفلوئنسر شدن گپ میزنیم

چگونگی همکاری برند ما رو با اینفلوئنسرها میفهمم 

و در آخر در رابطه با باید‌ها و نباید‌های اینفلوئنسر صحبت می‌کنیم.

 

امین دزواریی کارشناس ارشد ارتباطات بازاریابی