صفحه اصلی / فروشگاه جیم / دسته محصولات تجهیزات TRX /

بند تی آر ایکس فورس کیت TRX Force Kit



  سبد خرید 0

بند تی آر ایکس فورس کیت TRX Force Kit



2,145,000 تومان
1,950,000 تومان


ارسال به همه شهر های ایران


تقویت عضلات بدن یکی از نکات مثبت در تمرین با TRX می باشد ، و در عین حال عضلات کور نیز به صورت مناسبی می توانند تقویت می شوند. بعلت آویزان شدن از بند و حفظ تعادل، شما کالری زیادی را که از ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری در ساعت می باشد را با توجه به نوع برنامه می سوزانید و در حرکات ابتدایی با TRX که با سرعت بالا طراحی شده می توانید, بدن خود را گرم کرده و چابکی زیادی داشته باشید, همچنین از طرفی در حرکات پایانی, بخاطر حرکات کششی ، بدنی انعطاف پذیرتر خواهید داشت . امروزه بسیاری از مردان، زنان، ورزشکاران حرفه ای و مربیان درجه یک از TRX استفاده می کنند و بسیاری کلاسهای تخصصی TRX در دنیا انجام می شود که تخصص, این رشته را وسیع تر می کند از جمله TRX با یوگا TRX با پیلاتس و یا همانطور که اشاره شد برای تمام رده های سنی و جسمی ازافراد عادی گرفته تا ورزشکاران حرفه ای و حتی معلولین جسمی تمرینات و برنامه های گسترده ای دارد. 

بند تی آر ایکس فورس کیت  TRX Force Kit

«لوازم تناسب اندام » مدل «Force Kit» برای بالا بردن قدرت و انعطاف‌پذیری همچنین کنترل و کاهش وزن مناسب خواهد بود. شما با داشتن این لوازم ورزشی در خانه نیز به فرم‌دهی عضلات همچنین تعادل در بدن کمک زیادی خواهید کرد. با این لوازم ورزشی حرکات را به راحتی انجام داده و از داشتن آن در خانه نیز لذت خواهید برد. این دستگاه دارای بست است که از آن‌ برای اتصال به در مورد استفاده قرار می‌گیرد و اگر آن‌ را به در متصل کنید حرکات کششی و استقامتی را به راحتی انجام خواهید داد. یک کیف به همراه این لوازم تی‌ ار ایکس حمل آن را برای شما بسیار آسان خواهد کرد. . «لوازم تناسب اندام» مدل «Force Kit» با یک برنامه 12 هفته‌ای به شما کمک می‌کند تا از ورزش لذت ببرید.

تی آر ایکس مدل فورس کیت دارای تسمه های برزنتی بسیار مستحکم و همچنین دسته های ژله ای بسیار نرم میباشد که مناسب استفاده در منزل ، باشگاه و فضای باز میباشد.  رنگ بندی بسیار جذاب پک و بسته بندی شیک و همچنین کیفیت بسیار بالا از ویژگیهای منحصر به فرد این محصول میباشد.

 


ممکن هست این محصولات را هم بپسندید


کمک میخوای ؟!؟





   وقتی قهرمان جهان شدم آنگاه فهمیدم که باید بیشتر خم شوم تا مدال قهرمانی را به گردنم بیاویزند   
غلامرضا تختی