سس رژیمی کاله پرو

سس یک چاشنی محبوب و پرطرفدار برای طعم‌دار کردن غذاست که انواع مختلفی دارد . اما مسئله مهم این است که سس‌ها ، کالری بالایی دارند و استفاده از آن‌ها برای کسانی که دنبال تناسب اندام هستند و ورزشکاران مناسب نیست . برند کاله پرو (kalleh pro) این مشکل را رفع کرده است و انواع سس رژیمی را برای ورزشکاران یا کسانی که می‌خواهند رژیم غذایی سالمی داشته باشند ، تولید کرده تا بتوانند بدون دغدغه سس مورد علاقه خود را به غذا و سالاد اضافه کنند . 

در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های انواع سس های رژیمی کاله پرو و تفاوت آن‌ها با سس‌های معمولی را بیان کنیم . تا پایان این مطلب همراه ما باشید . 

سس های رژیمی

سس های رژیمی کاله پرو چیست ؟ 

 

معمولا وقتی صحبت از رژیم و غذاهای رژیمی میشه ، تصویری که در ذهنمون شکل میگیره غذاهای آب پز و بدون رنگ و لعابی هستن که رغبت زیادی در ما برای خوردنشون وجود نداره . اما اگر بتونیم معنی خوراکی های رژیمی رو عوض کنیم و دیگه مجبور نباشیم همون طعم و تصویر همیشگی رو تجربه کنیم چی ؟

سس ها که در هنر آشپزی به عنوان یک طعم دهنده و زیبایی بخش غذاها به کار میرن میتونن در مزه و ظاهر غذا تفاوت زیادی به وجود بیارن . اما به جز سس های رژیمی که توی خونه با صرف وقت و زحمت زیاد تهیه میشن ، تا به حال گزینه دیگه ای وجود نداشته .

کاله پرو با تشخیص جای خالی طعم و رنگ سس های خوشمزه در رژیم ها ، برای اولین بار در ایران سس هایی تولید کرده که بدون چربی و قند هستند و به افراد علاقه مندی که از مصرف خوراکی های غیر رژیمی امتناع می کنند ، لذت تجربه طعم های هیجان انگیز رو دوباره برمیگردونه .

 

سس رژیمی برای بدنسازی

سس های رژیمی کاله پرو برای چه افرادی مناسب است ؟ 

  • افرادی که قصد کاهش وزن دارند .

  • افرادی که می خواهند رژیم غذایی سالمی داشته باشند وبه سلامتی ،تندرستی و تناسب اندامشان اهمیت میدهند .

  • ورزشکارانی که دنبال تغذیه سالم و محدود کردن کالری دریافتی هستند .

  • بیماران داری چربی خون و دیابت ، به دلیل صفر بودن چربی و قند .

  • افرادی که سبک زندگی فعال و پویا دارند و هر روز برای داشتن ذهن ، بدن و زندگی متفاوت تلاش میکنند .

 

سس رژیمی

انواع سس های رژیمی کاله پرو کدام است ؟ 

سس هزار جزیره رژیمی کاله پرو

یکی از پرطرفدارترین چاشنی‌ها برای طعم دار کردن غذاهای مختلف یا سالاد سس هزار جزیره است . پیش از این استفاده از سس‌های مختلف در کنار سبک زندگی نادرست و کم تحرکی عامل اصلی اضافه وزن تلقی می‌شد و مشکلات متعددی را برای سلامتی افراد ایجاد می‌کرد .

سس هزار جزیره کاله پرو یک چاشنی بی‌نظیر برای انواع سالاد و غذا است . در حالیکه بسیاری از طرفداران رژیم‌های غذایی سالم و خاص ، سس‌ها را به علت کالری و چربی بالا از سبد غذایی خود حذف کرده‌اند ، کاله پرو با تولید سس هزار جزیره رژیمی بدون چربی و قند و البته کم کالری ، طعم و رنگ را به رژیم غذایی این افراد برگردانده است . کالری سس هزارجزیره رژیمی کاله پرو ۷۰ درصد کمتر از دیگر سس‌های هزارجزیره است ، اما در عین حال ، طعمی خوشایند دارد . همه سرآشپزهای جهان ، سس خاصی که اغلب ایرانی‌ها آن را به عنوان چاشنی سالاد می‌شناسند را با ترکیبی یکسان آماده نمی‌کنند ، اما با وجود همه این تفاوت‌ها ، سس هزار جزیره هنوز هم یکی از محبوب‌ترین سس‌ها و چاشنی مناسبی برای انواع سالاد و ساندویچ است ، چاشنی‌ای که بسیاری از طرفدارانش ، ترجیح می‌دهند آن را با انواع پاستا ، پیتزا و دیگر فست‌فودها هم مصرف کنند .

 

سس رژیمی هزار جزیره کاله پرو

سس کچاپ رژیمی کاله پرو 

سس کچاپ یک چاشنی پرطرفدار با طعم شیرین و کمی تند است که گوجه‌فرنگی از ترکیبات اصلی آن است . اضافه کردن نمک ، شکر ، سرکه و ادویه‌های خوش عطر باعث می‌شود سس کچاپ طعم فوق‌العاده و خاصی داشته باشد . به دلیل موادی که در ترکیبات سس کچاپ به کار رفته ورزشکاران و کسانی که رژیم غذایی دارند ، برای مصرف آن دارای محدودیت هستند . برند کاله پرو با توجه به این نیاز ، دست به تولید سس کچاپ رژیمی زده که در کنار داشتن طعم اصیل کچاپ ، مصرف آن برای ورزشکاران و افرادی که به سلامتی خود اهمیت میدهند نیز مناسب است . 

سس کچاپ کاله پرو بدون چربی و قند و البته کم کالری است که  طعم و رنگ را به رژیم غذایی این افراد برگردانده است .

سس کچاپ رژیمی را میتوان با انواع ساندویچ ها ، نودل ، پاستا ، انواع کوکو و مرغ کبابی سرو کرد .

سس رژیمی کچاپ کاله پرو

سس باربیکیو رژیمی کاله پرو

سس باربیکیو رژیمی کاله پرو یک چاشنی خوش طعم با عطری دودی است که برای انواع گوشت مورد استفاده قرار می‌گیرد . این نوع سس به طور معمول دارای چربی و کالری بالا است ، اما کاله پرو با تولید سس باربیکیو رژیمی بدون چربی و قند و البته کم کالری ، امکان اضافه شدن این ترکیب خاص را به انواع رژیم‌های غذایی فراهم کرده . سس باربیکیو رژیمی تنها یک چاشنی برای اضافه شدن به گوشت‌های پخته‌شده نیست ، بلکه از این سس می‌توان در مرینت و طعم‌دار کردن انواع گوشت سفید یا قرمز اضافه کرد . گذشته از انواع گوشت ، این چاشنی خوشمزه را می‌توان با پیتزا و پاستا ، ماهی ، سیب زمینی ، هات داگ و برگر سرو کرد .
 

سس باربیکیو کاله پرو

 

سس باربیکیو کاله پرو با وجود کالری پایین ، طعمی خوشایند و بافتی سفت‌تر از انواع سس دارد . به همین دلیل نه تنها ورزشکاران ، بلکه همه افرادی که به دنبال رژیم‌‌های غذایی سالم هستند ، می‌توانند آن را به عضو ثابت سبد غذایی‌شان تبدیل کنند .

قیمت سس های رژیمی کاله پرو چقدر است ؟  

یکی از دغدغه‌های خریداران محصولات غذایی مختلف قیمت آن است . شاید تصور کنید با فوایدی که برای انواع سس های رژیمی کاله پرو بیان کردیم ، حتما قیمت بالایی دارند ؛ به خصوص با توجه به اینکه تقاضا برای محصولات رژیمی بالاست و باعث شده سس رژیمی در شهرها و کشورهای مختلف طرفداران زیادی داشته باشد . 

اما در واقع این‌طور نیست ، انواع سس های رژیمی کاله پرو در بازه قیمتی ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان در بازار موجود است . 

سس رژیمی برای بدنسازان

جمع بندی 

سس ، چاشنی محبوبی برای مزه‌دار کردن غذاها و سالادهای مختلف است که حذف کردن آن از زندگی کار بسیار سختی است . بنابراین کسانی که می‌خواهند رژیم غذایی سالم یا کاهش وزن داشته باشند ، باید محصولات رژیمی استفاده کنند . در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کامل و دقیقی درباره انواع سس رژیمی کاله پرو در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید سلامت و خوشمزگی را در کنار هم تجربه کنید .

امیدواریم با جایگزین کردن سس‌های رژیمی کاله پرو  با سس‌های پرکالری و چرب ، از سلامت خود محافظت کنید .