پرو شیر کازئین کاله پرو

پلوتون ( به انگلیسی : Peloton) شرکت تجهیزات ورزشی آمریکایی است ، که در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد . شرکت پلوتون تجهیزات ورزشی خانگی تولید می‌کند .

ایده شرکت پلوتون بر اساس یک ایده ورزشی شکل گرفت . تمرکز اصلی پلوتون بر تولید دوچرخه‌های منحصربه‌فردی است که امکان تمرین و ورزش در محیط خانه را برای افراد فراهم سازد و سعی دارد مفهوم جدیدی از ورزش را با محصولات خود ارائه کند .

پلوتون (Peloton) یکی از بزرگترین استارتاپ های فعال در حوزه ارائه تمرینات و تجهیزات ورزشی برای عموم جامعه است که توسعه نرم افزار ورزشی ٬ تولید محتوای ورزشی و تجهیزات و دستگاه ورزشی با کیفیت را در محصولات خود به خوبی با هم ترکیب کرده است و در اکثر محصولات این کمپانی شما توسط یک مانیتور بزرگ با رابط کاربری دستگاه ها ارتباط برقرار می کنید که تجربه کاربری فوق العاده ای رو برای مشتریان محصولات پلوتون به وجود آورده . محصولات اصلی این شرکت مستقر در نیویورک شامل دوچرخه ثابت و تردمیل است . این استارتاپ در واقع یک شرکت رسانه و تجهیزات ورزشی است .

 

دوچرخه ثابت پلوتون

 

خدمات این شرکت به کاربران اجاره می دهد از راه دور در کلاس‌هایی شرکت کنند که از استودیوی تناسب اندام شرکت پخش می شود و هزینه آن از طریق سرویس اشتراک ماهیانه پرداخت می شود . بیشتر محبوبیت این شرکت ناشی از مربیان تناسب اندام مشهور این شرکت است ، مانند رابین ارزون (Robin Arzon) ، جنی شرمن (Jenn Sherman) ، کندال تول (Kendall Toole) ، آلی لاو (Ally Love) ، الکس توشین (Alex Toussaint) ، کودی ریگسبی (Cody Rigsby) و جس کینگ (Jess King) .

Peloton دو نوع دستگاه اصلی تناسب اندام ، دوچرخه ورزشی 2200 دلاری و تردمیل 4295 دلاری و برنامه های تمرینی اشتراک ماهیانه می فروشد . همچنین این شرکت فاش کرده است که فروش کلی اش 577000 دستگاه تناسب اندام است که اکثر آنها در ایالات متحده است و ادعا می کند که 1.4 میلیون عضو دارد .

 

دوچرخه ثابت peloton

شرکت Peloton چگونه ایجاد شد ؟

شروع ماجرای این استارتاپ به سال ۲۰۱۱ برمی گردد . بیش از ۹ سال از زمانی که مدیر عامل و بنیان گذاری فعلی این شرکت ، جان فولی (John Foley) ، همکار سابق خود کورتیز (Cortese) را برای صرف شام دعوت کرد تا ایده خود را برای او مطرح کند ، می گذرد . ایده جان در واقع این بود که تکنولوژی می تواند تجربه کامل شرکت در یک کلاس تمرینی دوچرخه سواری در یک استودیوی پیشرفته را در خانه برای افرادی که محدودیت زمانی دارند فراهم کند .

در آن زمان ، فولی در اوایل ۴۰ سالگی بود . ازدواج کرده بود و دو فرزند خردسال داشت . به عنوان یک مدیر اجرایی در بارنز و نوبل در جستجوی شغل مناسب در نیویورک بود ، جایی که از تلاش برای قرار دادن کلاس های دوچرخه سواری در برنامه شلوغ خود سیر شده بود . فولی همچنین متوجه شد که آنچه به نظر می رسد مردم را به آن کلاس‌های دوچرخه سواری گران می کشاند ، معمولاً بیش از خود مارک ، یک مربی یا لیست پخش موسیقی مورد علاقه است . او فکر کرد که آیا می تواند کل این تجربه را به عنوان خدمات در دسترس قرار دهد ؟

فولی و کورتز توافق کردند که یک دوچرخه ورزشی در خانه که مجهز به نوعی صفحه نمایش است می تواند به مشتریان امکان دهد کلاس‌های دوچرخه سواری مورد علاقه خود را در هر زمان و هر مکان پخش کنند .

فولی از گروه سرمایه گذاران فرشته 400000 دلار بودجه شروع کار تأمین کرد و این شرکت در آغاز سال ۲۰۱۲ رسماً تأسیس شد، و فولی اصطلاح فرانسوی “Peloton” را برای نام گذاری محصول جدید خود انتخاب کرد .

تقریباً یک سال طول کشید تا فولی ، کورتیز و سه هم بنیان گذار آنها - گراهام استانتون (Graham Stanton) ، هیسائو کوشی (Hisao Kushi) و یونی فنگ (Yony Feng) - ساخت یک دوچرخه آزمایشی با استفاده از سخت افزار خارجی ، از جمله یک تبلت اندرویدی برای صفحه لمسی دوچرخه را تمام کنند .

تا پایان سال ۲۰۱۲ ، نسخه آزمایشی دوچرخه ثابت ، نشان داد که ایده یک دوچرخه ثابت که از طریق صفحه نمایش آن کلاس تمرینی به صورت زنده پخش می شود و در همان زمان شاخص های عملکرد و معیارهای افراد ثبت و ردیابی می شوند ، می تواند عملی باشد . این موضوع باعث شد که سرمایه گذاران بیشتری متقاعد شوند تا در نهایت حدود 3.5 میلیون دلار دیگر سرمایه برای این استارتاپ جمع آوری شود .

 

دورچرخه پلوتون

 

این شرکت یک نسخه نمونه اولیه (prototype) دوچرخه های Peloton را ایجاد کرد و در تابستان ۲۰۱۳ یک برون سپاری جمعی مالی را شروع کرد که باعث شد هیاهوی زیادی اطراف این استارتاپ ایجاد شود .

فقط حدود یک ماه طول کشید تا Peloton هدف خود را از کمپین Kickstarter که جذب مبلغ 250،000 دلار بود به سرانجام برساند ، اما با قیمت 1500 دلار به ازای هر دوچرخه Peloton هنوز کمتر از 200 دوچرخه را پیش فروش کرده بود ، بنابراین می خواست مشتری های حومه شهر را که دسترسی چندانی به مارک های تجاری مانند SoulCycle و FlyWheel ندارند ، جلب کند . Peloton یک فروشگاه پاپ آپ (موقت) در Millburn ، نیوجرسی ایجاد کرد ، در یک مرکز خرید لوکس که تقریبا 40 دقیقه با ماشین از منهتن (Manhattan) فاصله داشت .

 

تجهیزات ورزشی پلوتون

 

آهسته آهسته ، نام تجاری شروع به توسعه کرد . در طول سال ۲۰۱۴ ، Peloton هفت فروشگاه در کالیفرنیا ، نیویورک ، ماساچوست و ویرجینیا افتتاح کرد ، در حالی که فروش همچنان رو به افزایش بود . فروش Peloton در دو ماه اول سال ۲۰۱۵ بیش از دو برابر انتظارات شرکت بود و در بهار همان سال جان فولی میگفت که انتظار دارد در پایان سال مجموعاً ۱۰ هزار دوچرخه بفروشد .

با ادامه رشد شرکت ، سرمایه گذاران بیشتری به این استارتاپ توجه کردند . در دو مرحله جداگانه تأمین مالی در سال ۲۰۱۵ ، جمعاً 105 میلیون دلار جمع شد که تقریباً هفت برابر کل جمع آوری های سرمایه قبلی شرکت بود . در پایان سال ۲۰۱۵ این استارتاپ ، 75 میلیون دلار دیگر برای گسترش تیم مهندسی نرم افزار خود هزینه کرد .

تا سال ۲۰۱۶ درآمد سالانه آنی شرکت به مقدار ثابت و حداقل 60 میلیون دلار در سال رسیده بود و مدیران این شرکت معتقد بودند که فروش سالانه این استارتاپ در هر سال دو یا سه برابر سال ۲۰۱۴ می شود .

نکته قابل توجه این است که در مصاحبه یکی از سرمایه داران این شرکت آمده است که : “ آنچه در مورد رشد ما شگفت انگیز است ، این است که ما در سال ۲۰۱۸ حداقل یک روز را داشتیم که به اندازه کل سال ۲۰۱۴  در آن روز فروش داشته ایم .”

همچنین در سال ۲۰۱۷ این استارتاپ یک سرمایه 325 میلیون دلاری دیگر را جذب کرد که از آن برای توسعه و بهبود محصولات و خدمات استفاده کرد . مواردی از قبیل ایجاد استودیوهای بیشتر، کلاس های یوگا و غیره در این توسعه قرار می گیرند .

در ماه مه ۲۰۱۸ Peloton اعلام کرد که قصد دارد در پاییز ۲۰۱۸ فعالیت خود را به کانادا و انگلستان نیز توسعه دهد .

رشد این استارتاپ از ۲۰۱۴ تا پایان سال ۲۰۱۹ حدود 7.3 درصد بوده است .

عمومی شدن سهام پلوتون

Peloton در سال ۲۰۱۹ و اواخر ماه اوت ، کمتر از دو ماه پس از پایان سال مالی خود ، برای عمومی شدن (IPO) اقدام کرد و عصر چهارشنبه IPO را 29 دلار برای هر سهم قیمت گذاری کرد ، که بالاترین حد پیش بینی شده آن است . این شرکت بیان کرد که 40 میلیون سهم با این قیمت می‌فروشد تا 1.16 میلیارد دلار با ارزشگذاری حدود 8 میلیارد دلار جمع کند . قیمت هر سهم این استارتاپ از زمان عرضه در بازار بورس تا کنون بیش از 370% رشد داشته است .

 

تجهیزات ورزش پلوتون

 

شرکت پلوتون در طول قرنطینه گسترده ویروس کرونا رونق گرفت ، زیرا افراد بیشتری در خانه ماندند و دوچرخه‌های ورزشی آن‌ها را خریداری کردند .

با توجه به تعطیلی باشگاه‌ها در دوران قرنطینه و تمایل مردم به ورزش در خان ه، فروش این شرکت افزایش یافت .

نماینده پلوتون ، آقای ویلیام لینچ می‌گوید :« ما شاهد رشد بالای بودیم .»

«هیچ کس دوست ندارد همه‌گیری ادامه پیدا کند و برای ما هم مشکل ایجاد کرده است .»

«اولویت ما، هم قدم شدن با میزان رشد است که همواره در حال تغییر است .»

دوچرخه ثابت "پلوتون" امکان برگزاری کلاس‌های ورزشی مجازی را در خانه فراهم می‌کند و یک عامل انگیزشی فوق‌العاده برای رسیدن به تناسب اندام و آرامش روانی است .

"پلوتون" مجموعه تمرینات گسترده‌ای دارد که مدت زمانی که باید عرق کنید ، میزان توانایی شما ، سبک موسیقی مورد علاقه‌تان یا سبک تمرینی ترجیحی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد .

بنابراین خرید این دوچرخه 2445 دلاری و اشتراک 39 دلاری ماهیانه آن یک سرمایه‌گذاری قابل ملاحظه در تندرستی است .

این وسیله برای کسانی که به دلیل بی‌توجهی به سلامتی خود و یا نداشتن وقت به اندازه کافی ورزش نمی‌کنند ، بهترین است .

 

تردمیل پلوتون

 

سه ماه استفاده از این دوچرخه ثابت در خانه کاربر را به خوبی عادت می‌دهد ، چرا که دستورالعمل‌های پیشنهادی آن به شما فرصتی برای خسته شدن و سر رفتن حوصله نمی‌دهد .

یک نمایشگر ۲۲ اینچی رودرروی کاربر قرار دارد که می‌تواند تمام وقت را به تماشای آن بپردازد و از اطلاعات و سرگرمی‌های بی‌شمار آن بهره‌مند شود .

"پلوتون" ریتم گرم کردن شما را پیدا می‌کند و سپس می‌توانید همزمان با پدال زدن به پیشنهاد این دوچرخه با وزنه‌های 1.5 کیلوگرمی نیز کار کنید .

داشتن "پلوتون" در خانه خود یک عامل انگیزشی همیشگی است . زیرا در عین حال که موجب تندرستی و کاهش وزن می‌شود ، حالت نشستن روی دوچرخه موجب ترغیب افراد می‌شود .

در کنار انجام تمرینات ورزشی با "پلوتون" می‌توان از موسیقی مورد علاقه خود لذت برد .

اما شاید مهم‌ترین ویژگی "پلوتون" امکان برقراری ارتباط با مربی یا اشخاص دیگر در طول تمرین و به شکل یک کلاس باشد . کاربران با استفاده از این ویژگی بیش از پیش تشویق به ورزش می‌شوند و می‌توانند یکدیگر را ترغیب کنند .

این وسیله برای بسیاری از افراد یک جنبه اجتماعی برای ورزش کردن دارد ، زیرا نیاز به خالی کردن وقت برای رفت و آمد به یک باشگاه ورزشی یا کلاس تناسب اندام را از بین می‌برد و می‌توان در لحظه و در خانه به جمع کلاس پیوست .

همانند تمام اهداف مربوط به سلامت و تناسب اندام، ذهنیت مهم‌ترین چیز است . داشتن چنین وسایلی با امکان شرکت در کلاس‌های مجازی جذاب ، یک راه مفید برای ایجاد انگیزه و رسیدن به تناسب اندام است .

یک منبع دیگر هم برای ایجاد انگیزه در این دوچرخه وجود دارد و آن آمار است . عملکرد فعلی شما همراه با امکان مقایسه با روزهای قبل همواره بر روی صفحه نمایش در دسترس است . همین‌طور ضربان قلب شما و میزان کالری سوزانده شده نیز قابل مشاهده است .

این وسیله در واقع امکان رقابت شما با خودتان را فراهم می‌کند . بنابراین با "پلوتون" می‌توانید به بهترین عملکرد شخصی خود برسید . چرا که از طریق صفحه نمایش این دوچرخه ، وب‌سایت و یا اپلیکیشن Peloton می‌توانید تمرینات قبلی خود را بازبینی کرده و به آمار خود به شکل ساده یا گرافیکی نگاه کنید .

انواع محصولات و سرویس های پلوتون :

۱ - تردمیل پلوتون (peloton tread)

تردمیل های پلوتون

 

تردمیل پلوتون برای راه رفتن و دویدن احساس راحتی و فنری دارد، علیرغم این که کمی کوچکتر از تردمیل های با قیمت مشابه (59 در 20 اینچ) است . 

Peloton Tread یک ماشین دویدن فوق العاده است که با صفحه نمایش لمسی 23.8 اینچی HD ارائه می شود ، بنابراین می توانید در صدها کلاس مختلف در برنامه Peloton ، چه روی تردمیل و چه خارج از آن ، شرکت کنید . طراحی عالی در قسمت دستگیره های کنترل سرعت و شیب دارد .

در منوی نمایشگر پلوتون ترید (تردمیل پلوتون) شما امکان دسترسی به نمونه های بازی های هماهنگ با دویدن شما هستید که ورزش را تبدیل به بازی برای شما کند و همینطور دسترسی به کلاس های آنلاین ورزشی سرویس پلوتون دارید . به علاوه شما میتونید از طریق مانیتور پلوتون به مرورگر (browser) هم دسترسی داشته باشید و مثلا وارد سایت نت فلیکس (netflix) و یا فیلیمو(filimo) بشید و فیلم مورد علاقه خود را به هنگام راه رفتن تماشا کنید .

۲ - دوچرخه ثابت های پلوتون بایک و پلوتون بایک پلاس (peloton bike & peloton bike plus)

تجهیزات پلوتون

 

پلوتون در سبد محصولات خود ۲ مدل دوچرخه ثابت دارد ٬ پلوتون بایک (peloton bike) و پلوتون بایک پلاس (peloton bike +)

Peloton Bike + کمی بلندتر از Peloton Bike اصلی است (شش اینچ) ، دارای ویژگی های فناوری بهتر ، صفحه نمایش بزرگتر است که به طور کامل می چرخد و دارای کنترل مقاومت خودکار اختیاری برای کلاس های زنده است .

دوچرخه های هوشمند ورزشی با یک صفحه نمایش ۲۱ اینچی !

این دوچرخه های ثابت که یک صفحه نمایش ۲۱ اینچی نیز دارد، از طریق وای فای به کلاس های گروهی متصل می شود و با استفاده از مربی شما را ترغیب به ورزش کردن در خانه می کند . این دوچرخه حتی در زمان شرکت در کلاس های گروهی عملکرد شما را با بقیه شرکت کنندگان مقایسه می کند . با خرید و اشتراک در پلوتون کاربران می توانند به کلاس های ورزشی گروهی دیگری همچون یوگا نیز از منزل دسترسی داشته باشند .

۳ - دستگاه پارویی پلوتون Peloton Row (تمرین قایقی)

دستگاه ورزشی پلوتون

 

دستگاه peloton row برای انجام تمرین پارویی یا قایقی طراحی شده است ٬  تمرینی که ۸۶ درصد از عضلات شما را در کمتر از ۱۵ دقیقه فعال می کند ، با کلاس هایی که توسط مربیان کلاس جهانی Peloton و یک تجربه نرم افزاری همه جانبه برگزار می شود .

۴ - سرویس One Peloton :

One Peloton یک سرویس مناسب جهت ارائه برنامه های تمرینی برای انواع ورزش های خانگی است . ‌با بیش از ۱۰ نوع تمرین ویژه به صورت آنلاین ، و با توجه به وقت و زمان خود ، به هدف های خود در بدنسازی دست بیابی د.

One Peloton سرویس پخش آنلاین انواع کلاس ها ورزشی برای تمامی افراد می باشد . اگر به ورزش در خانه به شیوه ای درست و اصولی زیر نظر بهترین مربیان ورزشی و بندسازی در آمریکا علاقه مند هستید ، خرید اشتراک پریمیوم وان پلوتون برای شما می تواند بسیار مفید باشد . One Peltotn یک سرویس مناسب جهت ارائه برنامه های تمرینی برای انواع ورزش های خانگی است . ‌

تمام تمریناتی را که برای تحقق اهداف خود نیاز دارید ، از جمله دویدن در محیط داخلی و فضای باز ، تمرینات قدرتی ، دوچرخه سواری ، کلاس های یوگا ، HIIT ، Spin ، مدیتیشن ، حرکات کششی و موارد دیگر از طریق تلفن یا تبلت Android خود کشف کنید .  با محتوای جدید و موسیقی های جذاب و انگیزشی برنامه های تمرینی خود را ادامه دهید . با Peloton می توانید هرگونه تمرین با هر وسیله ای را مخصوص بدن خود انتخاب کنید و انجام دهید .

کلاس‌های آنلاینی که در این پلتفرم ارائه می‌شوند شامل تمرینات قدرتی ، حرکات کششی ، یوگا ، مدیتیشن ، تمرینات هوازی ، دو در خانه و فضای باز ، حرکات چرخشی ، پیاده روی ، دوچرخه ثابت و همچنین بسیاری دیگر از تمرینات خارج و داخل خانه می‌باشد .

 

پلوتون

۵ - اپلیکیشن Peloton - at home fitness

اپلیکیشن Peloton یک مجموعه کامل ورزشی است که جز محبوبترین اپلیکیشن‌های منتخب گوگل پلی نیز است . این اپلیکیشن با ویژگی‌های مختلف خود قادر است شما را به اهداف ورزشی‌تان برساند . از طریق اپلیکیشن Peloton قادر خواهید بود به وسیله گوشی هوشمند خود به مجموعه‌ خوبی از کلاس‌های مختلف ورزشی شامل بدنسازی ، یوگا و رشته‌های دیگر دسترسی داشته باشید . این کلاس‌ها در هر مکانی که بخواهید ، در اختیارتان خواهند بود . همچنین اپلیکیشن پلوتون به دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی مختلفی متصل می‌شود و همین موضوع آن را به یکی از محبوب ترین برنامه‌های ورزشی در بین افراد تبدیل کرده است . این اپلیکیشن همچنین طیف گسترده ای از تمرینات و دستورالعمل های مربوط به فیتنس را نیز در خود جای داده که کاربر برای اجرای آن ها نیاز به دستگاه خاصی ندارد . تازه‌ترین اخبارمنتشر شده حاکی از این است که اپلیکیشن پر‌طرفدار Peloton اکنون برای اندروید تی وی نیز قابل دسترس شده و در عین حال ، قابلیت‌ها و تمرینات جدیدی به آن اضافه شده است .

۶ - دوربین راهنمای پلوتون peloton guide

دستگاه ورزش پلوتون

 

راهنمای پلوتن یا peloton guide دوربین ردیابی تعداد حرکات ورزشی (Rep Tracking) هستند .

peloton guide جدیدترین ویژگی آموزش شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی ما است که برای شما ساخته شده است - برای کمک به شما در ردیابی ، بهبود و تقویت در طول زمان . peloton guide به طور یکپارچه هر تکرار را شمارش می کند ، اهداف مورد نظر را تعیین می کند و وزنی را که برای یک تمرین قدرتی هوشمند استفاده می کنید ردیابی می کند .

 

peloton

 

در کلاس‌های Peloton Guide Rep Tracking ، Peloton Guide تکرارهای شما را در حین انجام یک حرکت برای شما ردیابی می‌کند و آن عدد را ثبت می‌کند تا بتوانید بعد از کلاس آن را مرور کنید. مربیان برای هر تمرین یک هدف تکرار توصیه شده برای شما تعیین می کنند . با تکمیل تکرارهای حرکت داده شده، خواهید دید که تعداد کل تکرارها در ردیاب تکرار افزایش می یابد. کلاس‌های ردیابی تکرار ممکن است دارای حرکات ردیابی زمان نیز باشند ، جایی که هدف شما این است که یک موقعیت را برای مدت زمان مشخصی که توسط مربی تعیین شده است ، نگه دارید .

 

دستگاه ورزشی peloton

 

کلاس‌های peloton guide همچنین وزنه‌هایی را که برای هر تمرین استفاده می‌کنید ، در نظر می‌گیرند و از آن اطلاعات برای محاسبه حجم خود برای کلاس استفاده می‌کنند . ولوم یک معیار شخصی است که مقدار کل وزنه ای را که در یک کلاس بلند کرده اید به عنوان تابعی از وزن و تکرار اندازه گیری می کند . هدف این است که راهی آسان برای مقایسه عملکرد خود در بین تمرینات قدرتی به شما ارائه دهیم. در حالی که حجم برای ایجاد انگیزه در شما طراحی شده است ، اما به این معنا نیست که شما را از توانایی‌های فیزیکی‌تان دور کند .

در پایان یک تمرین ، می توانید خلاصه ای از کل تکرارهایی را که در هر حرکت در آن کلاس انجام داده اید ، مشاهده کنید . اگر دوباره در این کلاس شرکت کنید ، می‌توانید ببینید که چند تکرار انجام داده‌اید ، چه وزنه‌هایی استفاده کرده‌اید ، و حجم خود را برای هر حرکت در طول کلاس در مقایسه با تلاش‌های قبلی در کلاس ببینید .

تمرینات قدرتی ، حتی اگر فقط چند کلاس در هفته انجام دهید ، یک راه عالی برای افزایش متابولیسم ، کمک به جلوگیری از آسیب و افزایش تراکم استخوان است . اما وقتی در تمرینات قدرتی مبتدی هستید ، دشوار است بدانید که کدام تمرینات را باید انجام دهید و وزنه هایی که بلند می کنید چقدر باید باشد .

در حالی که بهترین برنامه‌های تمرینی ٬ موسیقی ، مربیان هیجان‌انگیز و ویژگی‌هایی مانند تابلوهای امتیازات را ترکیب می‌کنند تا شما را در رکاب زدن یا فشار دادن آن وزنه‌ها نگه دارند ، گاهی اوقات شما نیاز به مسئولیت‌پذیری واقعی دارید – و بهترین چیز برای داشتن یک مربی مجازی است که شما را بیشتر پیش ببرد .

شاید برای بعضی ها بلند کردن تکراری وزنه ها خسته کننده باشد و هیجان لازم را ایجاد نکند ٬  بنابراین ویژگی جدید راهنمای Peloton : ردیابی تکرار ، شما را مجذوب خود می کند .

دوربین پلوتون به تلویزیون شما متصل می شود، که در آن تمرینات شما را نمایش می دهد و تقریباً مانند یک تماس ویدیویی یا دستگاه هوشمند آینه تمرین ، حرکات بدن شما را از طریق ردیاب حرکت خود ضبط می کند .

ویژگی جدید ردیابی تکرار به شما امکان می‌دهد وزنه‌هایی را که برای هر تمرین استفاده می‌کنید وارد کنید ، سپس پیشرفت شما را در حین انجام تمرین نشان می‌دهد و همچنین از ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی برای ردیابی تعداد تکرارهایی که انجام می‌دهید استفاده می‌کند .

۷ - بند اندازه گیری ضربان قلب (peloton heart rate band)

بند اندازه گیری ضربان قلب پلوتون به دور ساعد بسته می شود  و ضربان قلب و منطقه فعلی شما در زمان واقعی بر روی صفحه لمسی نمایش داده می شود - بنابراین شما می توانید سطح تلاش خود را در حین حرکت در مناطق پیگیری کنید .

بند ضربان قلب Peloton که برای کار با محصولات Peloton طراحی شده است ، سطوح شدت شما را در هر کلاس بهینه می کند . معیارها ، ویژگی‌های تعاملی و مناطق ضربان قلب قابل خواندن به شما امکان می‌دهند تلاش درست را در زمان مناسب انجام دهید .

۸ - کفش و لباس های ورزشی پلوتون

علاوه بر تجهیزات فیزیکی ورزش و نرم افزار های ورزشی پیشرفته و مدرن ٬ پلوتون با شرکت های مد و برند های معتبر پوشاک نیز همکاری های زیادی دارد و در فروشگاه خود انواع لباس و کفش های ورزشی را نیز با برند پلوتون به فروش می رساند .

فروشگاه های پلوتون Peloton store

طی دوران پاندمی ، تقاضا برای تجهیزات ورزشی شرکت پلوتون افزایش یافت ، چون مشتریان بیش‌ازپیش به دنبال آن بودند که طی دوران قرنطینه از تجهیزات ورزشی در منزل خود استفاده کنند و این موضوع موجب شد زنجیره عرضه آن شرکت تحت‌فشار قرار گیرد .

تا سال ۲۰۲۲  پلوتن دارای ۹۷ فروشگاه (peloton store and peloton show room) در ایالات متحده و کانادا ، ۵ فروشگاه در استرالیا و ۳۹ فروشگاه در بریتانیا و آلمان است .


فروشگاه ورزشی پلوتون
 

فروشگاه تجهیزات ورزشی پلوتون

 

فروشگاه تجهیزات ورزش پلوتون

 

فروشگاه دستگاه های ورزشی پلوتون

 

تردمیل های پلوتون

 

شرکت "پلوتون" (Peloton) و محصولات آن نشان‌دهنده دوران جدیدی از تمرین ورزشی بر اساس نیاز و تقاضا است .

این تجهیزات ورزشی به طور مشخص برای کاربر مثل یک رفیق و مربی است و مناسب‌ترین حرکات را با توجه به شرایط کاربر پیشنهاد می‌کند .

 

در قسمت زیر شما میتوانید تیزر های معرفی محصولات کمپانی پلوتون و همچنین ویدیو های نقد و بررسی تجهیزات پلوتون را مشاهده کنید :